پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227022
آيا دايي مشاور وزير ورزش مي شود؟
تاریخ انتشار : 1395/08/23 08:42:04
نمایش : 1317
منابع آگاه خبري از انتخاب علي دايي به عنوان نماينده ويژه وزير ورزش به دليل نفوذ بين المللي خبر مي دهند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مسعود سلطاني فر در حاشيه مراسم  معارفه اش به معاون اول حسن روحاني قول داد تا پايان دولت يازدهم مشکلات ريشه اي و اساسي حوزه ورزش و جوانان را برطرف کند تا منتقدان حضور وي در اين سمت موضع انتقادي خود را نسبت به وي تغيير دهند. گفته مي شود سلطاني‌فر بنا دارد حلقه اي از کارشناسان و صاحب نظران ارشد رشته هاي مختلف ورزش ايران را که در مجامع جهاني و بين المللي داراي جايگاه ويژه هستند را به عنوان مشاورين خاص خود در اين حوزه برگزيند .

يکي از حوزه هاي پر سر و صدا و مشکل دار ورزش کشور،حوزه فوتبال است. به همين لحاظ قرار است در روزهاي نخست هفته جاري مسعود سلطاني فر جلسه اي ويژه بانماينده اين حوزه برگزار کند تا به سرعت به سراغ مشکلات موجود در اين حوزه برود اما نماينده فوتبالي ها از ديد آقاي وزير چه کسي است؟ منابع آگاه خبري از انتخاب علي دايي به عنوان نماينده اين حوزه خبر مي دهند و مدعي‌اند آقاي وزير تصميم دارد به دليل جايگاه و نفوذ بالاي علي دايي در محافل بين المللي نخستين ابلاغ مشاورين ويژه حوزه وزارتخانه رابراي دايي صادر کند تا او به عنوان يک ورزشي در حلقه فکري او و وزارت خانه مطبوعش قرار گيرد. وزير ورزش و جوانان همچنين در رشته کشتي به سراغ رسول خادم رفته است و در مذاکرات حضوري به وي اعلام کرده او به عنوان نماينده کشتي مسئول است ظرف مدت يک هفته کليه مشکالت و معضلات موجود در اين حوزه را آماده کند تا آقاي وزير در دومين ملاقاتش با رسول خادم در جريان ريز اتفاقات کشتي قرار گيرد. سومين گزينه آقاي وزير بهداد سليمي وزنه بردارسرشناس و پرافتخارکشورمان است .

گفته ميشود برخي چهره هاي ورزش دوست دولت حسن روحاني به سلطاني فر پيشنهاد دادند تعداد مشاورانش بيشتر از پنج نفر نشود چون در صورت بالا رفتن تعداد اعضاي اتاق فکر وزير ورزش اختلاف نظر ميان اعضا بالا خواهد گرفت و طبيعتا مشکلاتي به وجود خواهد آمد که قطعا به صلاح ورزش و شخص وزير نيست. نکته قابل توجه اينجاست که هنوز علي دايي در ارتباط با اين مساله هيچ واکنش رسمي نشان نداده است. اما دايي يکي از کساني بود که از معرفي سلطاني فر به عنوان وزير ورزش حمايت کرد و در مصاحبه اي ويژه انتخاب او را يک موفقيت بزرگ براي ورزش ايران توصيف کرد.

منبع:خبرگزاري دانشجو

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html